logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۰۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

احیای اصول فکری امام راحل از ضروریات برنامه های 14 خرداد است/ سخنرانی ابوترابی در مراسم 14 خرداد زنجان

احیای-اصول-فکری-امام-راحل-از-ضروریات-برنامه-های-14-خرداد-است-سخنرانی-ابوترابی-در-مراسم-14-خرداد-زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: احیای مبانی و اصول فکری امام راحل از ضروریات برنامه های 14 خرداد محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; سعید حسینی در ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد استان زنجان با گرامیداشت عملیات بیت المقدس،اظهار داشت: سوم خرداد روز پیروزی خون بر شمشیر و روز فتح ارزش ها است.

وی با اشاره به ایام ارتحال امام خمینی (ره) و تقارن آن با ماه رمضان، خاطرنشان کرد: این مراسم به منظور شناخت ماهیت فکری امام راحل برگزار و مهمترین هدف آن نگاه و راه امام به ویژه برای جوانان تبیین شود.

این مسئول با بیان اینکه مراسم قیام 15 خرداد نیز به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی به خوبی باید در استان برگزار شود،تصریح کرد: لازم است این مراسم به صورت باشکوهتر از سال های گذشته برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: احیای مبانی و اصول فکری امام راحل، ترویج و تعمیق اندیشه های امام با عنوان مسیر آینده انقلاب اسلامی، معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به جوانان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره 15 خرداد از اهداف این برنامه ها است.

حسینی با بیان اینکه سازمان ها ضروری است برنامه های تدوین شده را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال شود،افزود: برنامه ها در عصر و شب در طول این ایام برگزار می شود.

وی از سخنرانی ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم 14 خرداد خبر داد و گفت: این مراسم به احتمال قوی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدای رمضان و 15 خرداد در زنجان به صورت جمع برگزار می شود،افزود:برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

معاون صدا و سیما نیز در این جلسه با اشاره به تولید و پخش برنامه های مختلف در خصوص 14 و 15 خرداد، افزود: آمادگی لازم برای پوشش برنامه های این ایام وجود دارد.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر